EDIT: mijn trophy count kan je natuurlijk altijd zien in mijn signature
Baron Bonk schreef:Vanmorgen door de 1400 heen gegaan en m'n 1000ste brons gehaald
Baron Bonk schreef:Vanmorgen door de 1400 heen gegaan en m'n 1000ste brons gehaald
Doornroosje schreef:Ik zuig echt in trophies volgens mij.. De helft van de games die ik bezit hebben niet eens een trophy functie. Het enige spel waar ik veel trophies behaald heb is Skyrim =\
DuistereBanaan schreef:Doornroosje schreef:Ik zuig echt in trophies volgens mij.. De helft van de games die ik bezit hebben niet eens een trophy functie. Het enige spel waar ik veel trophies behaald heb is Skyrim =\
Heb je ook de Platinum throphy al?
Baron Bonk schreef:Nummertje 20 is binnen met Uncharted: Golden Abyss.
Baron Bonk schreef:En met thomas was alone weer een 100% er bij.

Cookies-4life schreef:Weet iemand nog games waar je makkelijk de platinum trophie kan halen?
Cookies-4life schreef:Weet iemand nog games waar je makkelijk de platinum trophie kan halen?
Cookies-4life schreef:Nee ik bedoel leuke games waar je makkelijk een platinum trophie kan halen natuurlijk! Maar ik wou graag een makkelijke om een beginnetje te maken! denk dat ik maar is begin met een God of War game!

Cookies-4life schreef:Nee ik bedoel leuke games waar je makkelijk een platinum trophie kan halen natuurlijk! Maar ik wou graag een makkelijke om een beginnetje te maken! denk dat ik maar EENS begin met een God of War game!

Dr. Oetker schreef:Cookies-4life schreef:Nee ik bedoel leuke games waar je makkelijk een platinum trophie kan halen natuurlijk! Maar ik wou graag een makkelijke om een beginnetje te maken! denk dat ik maar EENS begin met een God of War game!
Ja, dat vond ik nodig.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast